HUGU lācis

HUGU ir iespēja vienmēr just otru sev blakus. Mammu, vīru, bērnu, 
mīļoto sievieti, jebkuru sev svarīgu un tuvu cilvēku.
Tas ir mīļš, ar rokām iztamborēts, pūkainu aitas vilnu pildīts lācītis, kurā vari ierakstīt savu balsi. Ar rokām tepat Latvijā darināts viss – no rumpja līdz ausu galiem. Rīgā gudru mākslinieku ieliktas acis. Un sirdī – sīksta audio sistēma, kas glabā ierunāto. Saspiežot ķepu, ausī var iečukstēt visu to siltāko. Un tas lāča vēderā paliek uz mūžiem.



HUGU ir vajadzīgs, lai tu vienmēr varētu savējos samīļot – arī tad, kad nevari būt blakus. Lai tavējie tevi dzird, nes līdzi somā, sēdina blakus uz krēsla mašīnā, liek pie auss gultā, ņem līdzi visur, visur.
Tas ir stāsts par kopā būšanu.





šis ir mans mīļākais lācis kas aizķēra manu sirdi
un visa ideja man liekas vnk IDEĀLA
un ja man reiz maciņā parādīsies zelta vērdiņš es tikšu pie sava lāča un likšu omei ierunāt manu mīļo pasaku saldam miegam vai nerātnu ziņģi ko bērnībā man mācija
lai vienmēr blakus



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru